Gilla min blogg på Facebook

2009-10-28

Shopping

Det börjar bli en ful vana. För någon vecka sedan skrev jag att jag hade vart på Lager 157 och shoppat kläder. Nu har det hänt igen. I måndags hade de tokrea på märkesjeans. 1 kr/st. Kompisarna var där och kom hem till oss med två par. I tisdags åkte jag och Lollo dit för att kolla om det fanns något kvar. Naturligtvis inte, men dock en ny laddning jeans för 100 kr/st. Tre par till mig och två till Lollo blev det. Och så fick barnen lite också. Så nu har jag många nya byxor, några nya skjortor mm. och alla passar perfekt. Är så jävla nöjd. Känns nästan så att det är kul att handla kläder vilket är en konstig och farlig känsla. Många bäckar små blir till slut som vi alla vet en tom plånbok. Det dom inte har på Lager 157 vilket är ganska dåligt, är trosor med myntfack. Funderar på att maila dom med detta förslag. I kväll, jobbardax på macken. Nu, jobbardax hemma. Trevlig förmiddag.

Inga kommentarer: