Gilla min blogg på Facebook

2009-10-18

Det var en gång...

Även denna helg börjar lida mot sitt slut. Och efter ledig helg väntar en vecka med tidiga morgonpass. Även Lollo har fullt upp under de kommande två veckorna. Hundarna på Bronäs hundpensionat ska rastas morgon, förmiddag, eftermiddag och kväll. Långa dagar blir det. Helgen har vart helt okej, Började med en behövlig massage i fredags. Sen blev det några glas vin och fin skönsång med Singstar. Även denna gången kunde jag känna mig bessegrad. Helena var helt enkelt bättre än mig. Men kul var det. Lördag och söndag har vart två slödagar. Största kraftansträngningen som genomfördes var ett batteribyte på fyrhjulingen. Hoppas nu på att nästa vecka blir lugn och fridfull.
Föresten, jag var på Lager 157 i torsdags och införskaffade lite nya kläder. Och för första gången någonsin känner jag mig riktigt jävla nöjd. Snygga kläder, hyggligt pris (förutom 400 kronors skjortan, men den hade å andra sidan kostat 700 spänn.) och de sitter bra på min ganska lilla kropp. Kul att få känna sig lite stilig. Så till er alla, ha en bra vecka.

Inga kommentarer: