Gilla min blogg på Facebook

2009-10-01

Jobb, jobb, jobb

Denna vecka har vart ganska hektisk. Särskilt på jobbet. Det är otroligt mycket jobb som vilar på mina axlar och det är mer eller mindre omöjligt att få denna vecka att gå ihop. Tittade lite på möjligheterna att deligera ut lite av jobbet till mina kollegor men det är mycket att göra för alla. Vi skulle behöva en personal till en vecka som denna. Men jag har bestämt mig för en sak. Helre att det blir lite förseningar än att jobbet görs halvdant. Där hade jag kampanjskiftet närmast i tankarna. Den här gången ska fasiken butiken hålla toppklass när jag blir klar. Så det är bara att kämpa på. Det kommer ju ständigt nya arbetsdagar.

1 kommentar:

Malin sa...

Innan vi går hem ikväll ska det vara tipp topp =) Vi har ju extra hjälp ikväll.