Gilla min blogg på Facebook

2009-10-21

Medan vissa är i Thailand....

....jobbar andra som rackarns rökare. Det blir inte många minuter kvar att sitta framför datorn och skriva intressanta blogginlägg. Men idag blev det en kombination av nattning av barn och pyssel framför datorn. Jag har i dag blivit 300 spänn fattigare på att andra inte kan hålla fingrarna i styr. Någon har försökt att rulla iväg min fyrhjuling när den stod parkerad på jobbet. "Mission failed" eftersom drevlåset lydigt satt i. Desvärre att det första som drevlåset slår i vid rullning är givaren till hastighetsmätaren. Elprylen, som är känslig gick naturligtvis sönder och tre av mina hundralappar flög i väg. Surt. Funderar också på att skaffa larm, papper och en penna. Larmet ska höras ordentlgt och med pennan ska jag skriva GE FAN på pappret som ska klistras fast på fyrhjulingen. I övrigt en bra dag, sista öppningspasset för denna vecka är avklarat. Nu väntar en ledig dag, kanske en cider och lite chips i soffan. Till sist en visdomsfras: En gynekolig är en person som letar efter problem där vi andra hittar glädje. Natti natti.

1 kommentar:

ÄLIN sa...

Det klassiska "GE FAN" funkar alltid! :)