Gilla min blogg på Facebook

2011-06-28

Sommrig vab-dag

Måndagen blev ju som ni vet en aning annorlunda och turbulent, så det var faktiskt inte dumt alls att vara hemma idag och vårda barn. Och det börjar bli lite piggare och gladare toner från soffan där hon ligger. Jag ska försöka att få något gjort här hemma också när jag ändå är här. Gräsmattan har fått någon form av idiotenergi så den behöver klippas. Får bli till kvällen när det blir lite svalare. Men det finns konstigt nog alltid något annat att göra. Räkna dagarna till semestern kanske. Bara en och en halv vecka kvar. Det ska bli så sjukt skönt. Jag har dessutom beställt reservdelar till båten så vem vet, det kanske blir några turer i sommar trots allt. Riktigt nice. Lite roligare nu när grannen skaffat båt också. Då kan man ju träffas bakom någon vassrugge eller på någon grynna och bada eller ha picnick. Ja, det känns som att sommaren blir rätt bra kan jag tycka. Hoppas att den blir det för er också. Skepp o hoj till nästa gång.

Inga kommentarer: