Gilla min blogg på Facebook

2011-06-30

En ledig dag.

Jag trotsade värmen igår och startade gräsklipparen. Skönt att få det gjort tänkte jag. Det blev ganska svettigt och efter en kort stund fick jag veta hur kossorna har det i hagen. Flugor och blinningar överallt. Skapligt irriterande. Men klippt blev det och det är ju skönt. I dag har vi haft de sista Ninafirande besökarna hos oss. Trevligt att slå ihjäl några timmar över kaffe, tårta och lite prat. Jag har också hunnit med att hämta båtdelarna på Mekonomen så nu finns det hopp. Med tanke på hur Lollos nya schema ser ut så kan det nog bli en och annan tur på sjön. Riktigt skön känsla. Hoppas hoppas...
För er som undrar varför det plötsligt har dykt upp google-länkar och reklam på min blogg så finns det naturligtvis ett syfte. Jag funderade på hur man skulle kunna tjäna några spänn på att blogga och eftersom att TV-licensen från Radiotjänst inte direkt går till mig så fick det helt enkelt bli reklam. Det fungerar som så att för varje gång någon klickar in på en länk som ligger på min blogg så får jag en liten marknadsföringspeng från Google. Lite som att agera grindpojk på internet alltså. Det ska bli intressant att se om det blir något. Nu väntar en stund med barnprogram innan det är dags att kasta ungarna i säng. Hej hopp på er.

Inga kommentarer: