Gilla min blogg på Facebook

2011-06-21

Dagen gick nästan som den skulle.

På min lediga dag idag hade jag från början inget särskilt planerat, men så dök det upp mer och mer att göra. Förmiddagen började med gräsklippning på hundklubben. Jag trodde väl aldrig att det skulle behövas men det var riktigt nödvändigt. När jag kommit halvvägs ringde Lollo och jag fick åka hem och hjälpa henne med en hundklippning en stund. Efter det var det hög tid för mat och sen tillbaka på klubben. Jag hann med att mecka dit den där bronsljusgivarem på bilen också där i mellan. Mattias meckar, det ni. Jag fick det dessutom att fungera. Kors i taket. Nåväl, nu är gräset klippt, bilen lite lagad, hunden återlämnad och det börjar bli dags att fylla på med mer mat. Sen tar vi kväll. Skönt att vara ledig.... Resten får vänta, det är en dag i morgon också.

Inga kommentarer: