Gilla min blogg på Facebook

2009-09-05

G punkten

Äntligen har jag hittat den. Efter en massa år av letande och undersökande har den visat sig. Jag ska förklara precis hur det gick till. Det började med att Lollo köpte en biff. Dena skar vi i skivor och kryddade med peppar och salt. Tog den till grillen och lät den grillas i två minuter per sida. Därefter satt jag och Lollo mitt emot varandra vid matbordet. Vi hade varsitt glas rött och såg varandra djupt i ögonen. Jag tog därefter gaffeln, högg en blodig biffbit följt av potatisgratäng och sallad. Stoppade detta i munnen och tuggade. Sen en munfull av det röda vinet. Det var då det hände. Denna kombination av god mat och god dryck fick mig att inse att g-punkten sitter i munnen. Fy fan vad det smakade bra. Det går knappt att förklara med ord. En känsla av älsklingsmix i munnen. I love it. Detta måste vara att hitta G-punkten eller????

Inga kommentarer: