Gilla min blogg på Facebook

2010-08-11

Tråkinlägg...

Så var veckans tidiga morgonpass avklarade på jobbet. Det känns alltid psykiskt bättre när dessa är gjorda. Veckan har hittils inte bjudit på några direkta roligheter men den är ju å andra sidan inte slut än. Jag tror för övrigt att jag drabbats av minnesförlust. Så fort jag sätter mig framför bloggsidan så har jag glömt bort allt roligt som jag tidigare tänkt skriva om. Det blir meest om jobbet, träningen och vädret har jag märkt. Och det är ju skitkul att läsa om hur vädret påverkar min vardag. Det är ju så för alla. Denna dag kommer i vilket fall som hellst att bjuda på gräsklippning och kanske lite välbehövlig bokföring. Vi får se vad som hinns med. En rejäl springtur ska det också bli till kvällen. Så, nu har jag gjort det igen. Väder, jobb och träning. Jag blir så trött.

Inga kommentarer: