Gilla min blogg på Facebook

2009-11-29

Ännu en dag

En mätt Mattias har slagit ner röven framför datorn en stund. Jag har vart på julfest med dagis i dag och proppat i mig en massa god julmat. Riktigt trevligt var det. Men så blir man ju så där mätt efteråt så man inte orkar göra något annat än att gå från vardagsrummet till köket för att dricka upp en sjö vatten. Tog mig i alla fall i kragen och gick upp till datorn där räkningshögen väntade. DEPRIMERANDE. Men nu är det gjort i alla fall. Tänk om någon kunde säga " jag kan betala dina räkningar resten av året". Men den chansen är nog relativt liten skulle jag tro. Nej nu återstår myskväll med skinkmacka och kaffe. (Fan vad jag äter jämt) God kväll på Er alla.
PS Roger vann bowlingen i går. Nästa tävling blir korvätning, där lär han vara chanslös. Kanske.

Inga kommentarer: