Gilla min blogg på Facebook

2009-01-21

Testar

Håller just nu på att testa en ny webbläsare. Mozilla. Vet inte riktigt om den är bättre är Explorer men det går ju alltid att ändra tillbaka. För övrigt en ganska halvbra onsdag. En sådan där dag som alla andra ni vet. Ska väl jobba lite så småningom och kanske pyssla lite här hemma innan dess. Jag åt för övrigt min andra semla för i år alldeles nyss. Denna var med blandgrägge som betyder att mandelmassan och grädden är blandad. Blandgrädde skulle kunna betyda att man blandar olika sorters grädde men så är inte i detta fall. Gott var det helt klart i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har också Mozilla Firefox. Det är inte lika "krävande" som explorer säger min karl. Datorn orkar mer då alltså som jag fattar det...

Lollo sa...

Vi har oxå Mozilla, mycket snabbare och bättre!!!