Gilla min blogg på Facebook

2009-01-27

Svullen mage

På gårdagens löpsedel kunde man läsa den feta texten "ditt jobb kan ge dig svullen mage". Jag läste aldrig artikeln utan beslöt mig för att ta reda på saken själv. På mitt jobb kan man med andra ord få svullen mage om man...
- dricker en liter glykol.
- sväljer 30 tvättsvampar utan att tugga.
- provar suget på dammsugaren i Gör Det Själv hallen på magen.
- äter upp allt som finns i lösgodishyllan. (förutom de äckliga specialnougaten)
- jobbar själv för länge så man inte kan fisa.
- kletar på kemisk metall på magen. (då ser den i alla fall svullen ut)
- blir påkörd av en bil med extraljus placerade i maghöjd.
Ja nog kan man få svullen mage på mitt jobb i alla fall.

1 kommentar:

Lollo sa...

Spelar ingen roll vad du äter din mage svullnar inte iallafall!!!