Gilla min blogg på Facebook

2011-11-28

Full rulle kanelbulle.

Jag är nog världens sämsta bloggare just nu. Skulle ju ha skrivit om gamla roliga mackminnen men dagarna på nya jobbet svischar förbi i en takt som är allt annat än lugn. Det går ganska bra på jobbet i alla fall. Det känns som om jag har ganska bra pejl på vad som ska göras. Nu återstår en vecka i Norrköping och min inlärningstid. Den här veckan ska jag byta butik och bo på hotell. Ska dessutom äta julmiddag med mina nya kollegor, det ska bli riktigt trevligt. Så idag var tanken att jag skulle vara ledig men det har funnits en hel del att fixa med. Pratat med nya kollegor, vart med bilen på verkstaden, pratat med fler kollegor, ätit lunch, fixat ihop de kommande dagarna med barnpassning mm, läst läxor med Oliver, lagat middag, ätit, diskat, beställt hundmat, betalat de jävla räkningarna, packat min väska, läst saga och pussat på barnen. Jag kommer nog somna gott ikväll också skulle jag tro.

Ha en fortsatt bra kväll alla glada:)

Inga kommentarer: