Gilla min blogg på Facebook

2011-02-05

Världens bästa Neva

Jag tog med mig Neva på en joggingtur igår. Och denna gången kan jag inte göra annat än att berömma min lilla tjej. Hon sprang bredvid mig hela vägen utan att rycka eller dra i kopplet en enda gång. Jo en förresten. Vi mötte en liten bjebbhund som kaxade mot Neva så hon var tvungen att låta lite sur tillbaka. Annars skötte hon sig exemplariskt och det hela blev en trevlig runda. Idag har mitt otekniska jag vart i farten och försökt fixa Olivers Fräs. Det gick som väntat åt helvete. Att jag aldrig lär mig att bara låta bli, men jag vill ju lära mig nån gång. För övrigt så var det fel delar så jag är ganska oskyldig denna gång. Nu blir det kaffe och uppladdning till kvällens melodifestival som ska ses tillsammans med gott sällskap. Må gott allihop.

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: