Gilla min blogg på Facebook

2010-09-11

Kort sammanfattning

Kick offen avklarad och jag lever fortfarande. Det var ett lyckat dygn så när som på den bedrövliga maten. Kocken måste vart full eller så har han inställningen att allt som ska ätas måste vara genomstekt ordentligt. Jag överlämnade mina fläskfilébitar till diskuslandslaget så dom har något att träna med. I övrigt lyckat spektakel varvat med lättsam konferans. En av grenarna i femkampen var pilbågeskytte. Inte min vassaste gren kan jag lugnt erkänna. Missade tavlan med flera meter men fick dock stilpoäng för att jag satte pilen i den enda stenen som fanns på hela gräsmattan. Så kan det gå. Hur som hellst, hemma igen och det är bara att hoppas på att detta blir en återkommande tradition för vi har riktigt roligt när vi sätter den sidan till.

Inga kommentarer: