Gilla min blogg på Facebook

2010-07-28

Marknad i Malmköping

Det börjar bli dags för årets sista semesterutflykt. Malma marken väntar och traditionsenligt så ska den gamla husvagnen följa med och känna att den är till nytta. Faktum är att detta är den roligaste utflykten på hela året. Jag gillar atmosfären i det sammhället, gillar att umgås med goa vänner, gillar att vara mitt i smeten. Bara att gå upp till marknaden när man har lust. Om jag en dag får ett jobb i Malmköping så är det tveklöst att flytta dit. Men men, husvagnen duger gott att bo i över helgen. I vanlig ordning så är det också i år korv som står på min inköpslista. That´s it. Ja en massa roliga karuseller och uppträden naturligtvis, men just det som ska handlas blir nog bara korv. Ja förlåt, världens godaste strömmingsmacka förståss. Säljs mitt emot bussstationen för er som vill prova. Mumma gott är det. Nä nu blev jag hungrig, ska försöka hålla bloggen uppdaterad med lite bilder under helgen. Och vem vet, vi kanske ses där. Ha det gott

Inga kommentarer: