Gilla min blogg på Facebook

2010-07-23

En vecka kvar.

Tog fram mina inlines ur garderoben här om dagen. Skulle bli en liten tur var det tänkt men det blev en rätt duktig runda. Startade hemifrån, passerade brogetorp och åkte sedan orrö runt. Det tog i runda slängar 45 min. Och kul var det. Så nu 1 dag senare känns det i mina fötter kan jag säga. I övrigt så återstår endast en vecka av semestern. Semestern som vart vädermässigt den bästa på länge. Det har blivit en del gjort också. Pooldäcket är klart för i år. Några justeringar ska göras till nästa år när stora poolen ska dit. Barnen har fått varsitt rum, åtminstone är på väg att få. Båtmotorn (som ännu inte fungerar riktigt) har fått sig lite vård, lite återstår dock men det är nära nu. Det är ju en dag i morgon också.

Inga kommentarer: