Gilla min blogg på Facebook

2009-06-19

Midsommar

Ninas kalas blev lyckat och hon fick en massa fina presenter som hon gladeligen leker med. I dag är det midsommarafton. Barnen och Lollo ska till Mellösa och dansa runt stången, äta sill och potatis, grilla och ha trevligt. Själv ska jag ta mig en korv till lunch på jobbet. Om någon har undgått att få veta så jobbar jag kväll i dag och öppnar i morgon. Kul så. Fast väl på jobbet kommer det nog att bli kul, folk är nästan alltid glada och lite småluriga på storhelger. Så det lär nog gå bra. Till alla er som tänker fira midsommar vill jag tillägna en trevlig dag. Och till er som vaknar i morgon bitti med huvudvärk, ångest och skuldkänslor kan jag trösta med att ni är nog inte ensamma. Ha roligt i dag och ha det bäst allihopa!

Inga kommentarer: