Gilla min blogg på Facebook

2009-06-10

Förbryllande idioti

Det har kommit till min kännedom att JC i Tuna Park har en del udda saker för sig. Där kan man nämligen köpa sig ett par nya jeans av olika märkesmodeller och sedan betala extra för att personalen lägger byxorna i en maskin som trasar sönder dom. Låt säga att man köper ett par snygga jeans för kanske 1500 spänn. Innan man ens har haft dom på sig mer än en gång ska de slitas sönder. Snacka om att stå i dushen och riva sönder tusenlappar. Så jävla knasigt. Kan inte låta bli att översätta detta till mitt jobb. Låt säga att en kund kommer och köper en kartong med ägg. Jag säger att "för endast 10 kr så krossar jag äggen åt dig" varpå jag tar min högernäve och bultar till ordentligt. Eller en kund som köper en påse godis, "betala 20 kr till så ska jag slicka och bita i dina godisbitar" Eller en som ska köpa kondomer "kasta fram 30 spänn så ......" nej vi droppar det. Ha en bra dag i stället.

1 kommentar:

Malin sa...

Växten är en sällsynt sort som kommer från nedre markusien vi har ett antal som behöver omplanteras om du är intresserad av ett exemplar.