Gilla min blogg på Facebook

2013-09-23

Äntligen tisdag.

En ny vecka starter, nya utmaningar och nya möjligheter. Det bästa är att det är en hel vecka som är fylld med överraskningar. Ingen vet exakt hur morgondagen kommer att se ut och vad som kommer att hända. Kanske det är just i morgon som jag blir miljonär på en trisslott. Inte så troligt men man vet ju aldrig. En sak är säker dock. Väckarklockan kommer att ringa och de första åtta timmarna av dagen ska spenderas på jobbet. Och i detta nu funderar jag på vilken spellista som ska vråla ut i butiken i morgon innan vi öppnar. Tisdag kanske är den perfekta dagen att skrika igång tillsammans med Linkin Park, Nomy eller Rage against the machine, tja varför inte? Jag hoppas på att min tisdag kommer bli en toppendag och jag ska göra mitt bästa för att det ska bli så. Hoppas du gör det samma så att din dag också blir toppen.

Må gott :-)

Inga kommentarer: