Gilla min blogg på Facebook

2011-01-13

I väntans tider

I tisdags var det så dags igen för anställningsintervju. Denna gången till en tjänst på OKQ8 som kampanjsamordnare. En tjänst som skulle vara så sjukt kul att jobba med. Dock är det som så att jag är knappast ensam om att tycka så. De skulle hålla intervjuer i en och en halv vecka, så chansen att få jobbet är fortfarande ganska liten. Dessutom lämnade jag kontoret med en ganska trist magkänsla att jag inte lyckades få fram hur otroligt gärna jag vill ha jobbet. Lika så gäller kemin med hon från personalavdelningen. Vi klickade inte till 100% vilket är jättesynd. Så summan hittills är att jobbet som jag vill ha mest på jorden går troligen till någon annan. På ren svenska, jag är så jävla ledsen, arg och besviken på mig själv om jag lyckats få allt att skita sig. Det visar sig i nästa vecka.:-(

Inga kommentarer: