Gilla min blogg på Facebook

2009-08-22

Mina innersta tankar om att leva.

På sätt och vis känns det skönt att vara tillbaka i vardagen. Allt rullar på och de lediga stunder som finns är man upptagen som fan med allt tänkbart. Tiden rinner iväg som en fotboll i nerförsbacke mot McDonalds. Man får också kontakt med den yttre världen på ett helt annat sätt, träffar folk, pratar och syns för andra. Fast det klart, att synas för andra kanske egentligen inte är så bra. Jag har ju ingen aning om hur andra uppfattar mig. Folk kanske tycker att jag är jättekonstig. Men jag känner mig inte så i alla fall. Konstigt för mig är bl.a. att gå omkring och ha ålar i kalsongerna, och det har jag aldrig haft. Jag har som de flesta andra varken fanclub eller hatförening. Hur som hellst så kan jag vara säker på att jag har blivit född och att jag kommer att dö. Under resan där i mellan får väl folk uppfatta mig hur dom vill. Det är ju i första hand för mig själv som jag har mitt liv och jag trivs ganska bra med hur jag lever. Den dagen jag sitter på "hemmet" ska jag jävlar vara nöjd med hur allt har varit. Annars tänker jag inte dö.

Inga kommentarer: