Gilla min blogg på Facebook

2009-07-09

Ingenting

Ett tecken på att det är en hel del att göra finns här på bloggen. Jag har inte skrivit något sen den 2/7. Ujjan bujjan. Kan kanske också bero på att det är den så kallade "hålla-sig-utomhus-årstiden" just nu. Dessutom saknar jag inspiration. Vart köper man sånt?? Hur som hellst, ett inlägg i min blogg om ingenting. Fast jo, det finns nog att skriva om. Satt igår och funderade på det här med att det snart är semester. Fyra korta veckor utan att jobba. Jag hoppas på något vis att vädret blir fint och att det kan bli en och annan båtresa. Sen blir det ju Talja Summerparty också. Något att se fram emot. Kotta in http://medlem.spray.se/taljasummer
Vill avsluta detta ganska betydelselösa inlägg med att citera en röst i radion; "sex är som bäst när man är naken" Ligger faktiskt någonting i det. Må gott...

Inga kommentarer: