Gilla min blogg på Facebook

2009-07-16

Besegrad

Okej okej okej... Det är bara att erkänna, jag är besegrad. 1-0 till "hålla-mig-ung"nojan. Jag har gått med i internetparadiset Facebook. Har egentligen ingen aning om varför men i alla fall. Alla andra har ju så varför inte jag? Det får väl bli ytterligare en kajplats i min dagliga Webbrunda. (som snart känns som ett heltidsjobb)
Kan i dag konstatera att det är tre arbetsdagar kvar till semestern. Ska bli så skönt. Men jobbet lär inte kopplas bort helt. Det där rånet har skapat ett visst merarbete. Det ska träffas åklagare, åkas på rättegång och så vidare. Semestern i år har förutom detta tre ledord. 1: Ved. 2: Luftvärmepump. 3: Avkoppling. Får se om jag lyckas. Hur som hellst ska det bli skönt.

1 kommentar:

Lollo sa...

Hoppas det blir en sväng på Båven oxå!