Gilla min blogg på Facebook

2009-05-14

Klippsäsong

Dagen till ära har spenderats på tre platser. Hemma, dagis och brukshundklubben. Förmiddagen gick barnens springtävlingsdag av stapeln med dagis. Våra är ju lediga och skulle egentligen inte vara med men det fick de ändå. Jag och Lollo var med och gjorde kanske någon form av nytta. (I alla fall jag som agerade hare för småbarnsgruppen) Efter en snabblunch på macken tog vi oss till brukshundklubben där jag blev avsläppt en bit från gräsklipparen. Efter tre och en halv timmes skumpande och hoppande var alla gräsytor nyfrisserade och fina. Taljaexpressen hämtade upp mig och det mesta återgick till det normala. Äta, TV osv. I morgon ska det åkas på utbildning som det eminenta företaget OKQ8 anordnat i Linköping.
"Slakta en Ponny" heter kursen och handlar om våra hamburgare. Ska bli spännande. Åker 7.15 och kommer hem ca 19.30. (så kallad halvdagskurs) Så det är bäst att sluta skriva och vila upp sig ordentligt inför detta. God natt mina vänner.

Inga kommentarer: