Gilla min blogg på Facebook

2009-03-05

MSN

Jag har laddat ner den senaste utgåvan av MSN till min dator. Lite halvkul program det där. Jag har också utökat antal kontakter till sammanlagt sex personer. Mer kan man nog inte ha. Tänk om alla skulle vara online och vilja prata med mig samtidigt. Då skulle nog både fingrarna och tangentbordet bli en aning utslitna. Nu är det väl för visso så att den sannolikheten är minimal men i alla fall. I dag ska jag försöka laga punkteringen på min cykel. För er som missat så kan jag berätta att luften gick ur bakdäcket i söndags när jag skulle hem från jobbet. Tänk att saker aldrig kan hålla mer än 10 år. Dåligt. Funderar också på att sälja min moppe. Den står ju bara och samlar damm. Någon som vill köpa?? Den går som ett spjut och låter som ett Ryanair plan.
Nej till punkan nu. God morgon.

Inga kommentarer: