Gilla min blogg på Facebook

2012-09-18

En dålig dag.

Det kommer alltid dagar som livet inte känns på topp. Man är besviken, ledsen, arg eller uppgiven av någon anledning. Det var ungefär så här det var i morse. Det kändes som att allt bara var åt helvete på ren och skär svenska. En dag som denna skulle jag bara vilja gömma mig under täcket och försvinna bort en stund. En dag som denna skulle inte jag bidra med något positivt till denna värld. På så sätt så var det skönt att detta var en ledig dag. Det var länge sedan det var så skönt att bara låta förmiddagen passera i all ensamhet. Nog har alla sådana dagar ibland, men jag tror att de flesta gömmer dessa bakom en yttre trevligare fasad. Det är liksom inte riktigt okej att visa upp den sidan för omgivningen. På så vis känner jag att dagen var skön. Det behövdes nog en ärligt dålig dag idag för att batterierna ska laddas på ordentligt.

Inga kommentarer: