Gilla min blogg på Facebook

2012-03-06

Inte riktigt nöjd.

Ibland är det bara så att jag planerar lite för ambitiöst. Idag var det en sån dag. Jag tänkte att jag skulle hinna med en väldig massa grejer på jobbet men kom ungefär halvvägs. Varför är det så att en del saker tar längre tid än planerat? Det kommer saker i mellan i kombination med att jag uppskattade tidsåtgången helt fel. Planeringen sket sig med andra ord. Jag kan däremot vara riktigt nöjd med dagens insats om man ser på den ur en annan synvinkel. Nämligen vad som i själva verket blev gjort. Och det lär ju komma en dag i morgon så varför stressa? Huvudsaken är att jag har mitt tydliga mål att jobba efter. Tomt lager 2012. Innan året är slut så ska vi vara där. Det finns inga alternativ. Så ny planering inför i morgon. Hoppas att den håller :) Nu blir det en stunds vila. Skönt.

Inga kommentarer: