Gilla min blogg på Facebook

2011-08-10

Nya familjemedlemmarna.

Tre arbetspass avklarade och nu väntar en halvledig dag i morgon. Med halvledig menar jag ledig från macken men det kommer hundmatsleverans så det blir en del jobb med det. Veckan har hittils inte bjudit på några större överraskningar. Lite nyheter på jobbet och sjukt mycket att göra inför den "SMART" förvandling som kommer att ske. Hemma har vi blivit med två kattungar. Söta små liv (när de sover). Vi försökte hålla dom lite avskiljda från alla andra djur en stund för att alla skulle vänja sig. Det gick jättebra i flera timmar. Sen kom de på hur man ska klättra över de hinder som byggts upp. Så i morse när jag gick upp ur sängen kunde jag konstatera att den ena kattungen låg under Lollos täcke och den andra hade intagit min huvudkudde. Hur som helst så går det bra med alla djur och det är skönt. Nu ligger de och sover i bokhyllan och troligtvis laddar de även batterierna för den kommande natten. Kanske bäst att få barnen i säng innan de vaknar.
Ja just det... Jag har Facebook-anpassat bloggen lite. Så nu kan du trycka på gillaknappen om du gillar min blogg.

1 kommentar:

elin sa...

....inga bilder på kattungarna?