Gilla min blogg på Facebook

2010-11-08

Det är ganska trist.

Måndag och kvällsvecka på jobbet. Veckorna rasar förbi i en rasande fart. Snart är det dags att plocka fram julsaker och förbereda sig för den helgen. Det ar ju nyss sommar! Men det är precis som vanligt, vardagen rullar på i vanlig ordning utan att det händer varken roliga eller tråkiga saker. Det är ganska trist faktiskt. Jag har kommit till den del i livet som jag börjar tycka att det ska hända något. Och i och med detta så söker jag nya jobb som aldrig förr. Det känns inte längre stimulerande att gå till jobbet och jag har många gånger tänkt, att när den dagen kommer som jobbet känns omotiverande så är det dags att byta. Och där är vi nog nu. Svårigheten är dock att hitta ett jobb som verkar kul och att dessutom lyckas få det. Det är väl bara att kämpa på och att leva på hoppet. Vem vet, kanske kommer det att hända något en dag. Så, nu har jag säkert inte skapat något léende hos mina läsare men man kan ju inte vara på topp jämt. Ha en underbar vecka i alla fall. Puss och kram julgran.

Inga kommentarer: